Pluk de nacht

Vrijdagavond stond ik op PLUK de NACHT in Arnhem. Een open air filmfestival dat short films vertoont onder het genot van ’n vaag hippiedrankje, zweetpootjes van je buurman en zonsondergang. 26 tot en met 29 augustus vindt dit evenement plaats in Utrecht. Be there! Het is leuk.

Nadat ik taartjes at met een vriendin bij Sid & Liv, trok ik richting #026. Havengebied. Rijnkade. Zoiets. Maar dan. Zeg maar. Drie kwartier lopen vanaf Oostpool. Toen ik zwom in hopeloosheid en betogend het industrieterrein de hel in sprak, kreeg ik een fietslift aangeboden (thanks!) en arriveerde op tijd bij 8Bahn Harbour.
 1

Alle foto’s vind je hier.

Geef een reactie

